maandag 8 juli 2013

Dag 7 shop till we drop

Gisteren waren we zo afgetopt...... Tijd om een paar rustdagen in te lassen.

Eerst maar eens relaxed opstaan, de rest dan ....ik ben uiteraard weer voor dag en dauw op. Geeft niets lekker relaxed ;) ik zet lekker een pot koffie en kan even lekker ongegeneerd zappen. Zelfs de weerberichten zijn hier interessant hahahahahahaha....... In het midden van de USA hebben ze last van een hittegolf en wat voor 1 .... Rond de 50 graden.... Nee dan zitten wij hier wel goed met 33 graden en een tropisch regenbuitje hier en daar ;)

Zodra de rest van het gezelschap wakker is gaan we weer lekker ontbijten ....eieren met spek, warme wafels met maple syrup en yoghurt met heeeeeele grote aardbeien!!

We gaan vandaag shoppen bij Mall at Millenia...

Prachtig winkelcentrum met heerlijke keus aan winkels van designers rit H & M ( die overigens pas deze herfst open gaat) ik ga voor Victoria's Secret , waar ik uiteindelijk ruim 2 uur aan het shoppen ben met een persoonlijke assistente WhahahAhahahaha... Ik hou er van ;) wat werd ik daar in de watten gelegd .... Ging ook met goed gevulde tas en iets minder gevulde creditcard weer de deur uit :)

We weten dat hier ook een opticien zit voor Ian zijn lenzen, want ja ook die zaten in de koffer die nog steeds niet terecht is. We hebben dus al aardig wat extra kosten moeten maken vanwege de vermiste koffer. Ik ben bang dat we die niet meer terug zien... Dat wordt een flinke claim aan de luchtvaartmaatschappij. Maar goed ... Eerst maar lenzen scoren want dat kind voelt zich doodongelukkig zonder.

We waren er al achter dat je hier in Florida niet zomaar heeft lenze haalt zoals in Nederland. Nee, er moet eerst een eye exam plaatsvinden a 134 dollar! De assistente had wel een goede tip .. Of we het niet voor elkaar konden krijgen om in Nederland de benodigde informatie op te vragen , dat scheelde weer als ze het op mail hadden. Het was inmiddels in Nederland 21.00 uur op vrijdagavond :( gelukkig heb ik het nummer van mijn opticien en medewinkelier Linda in mijn telefoon....Wifi zoeken en appen maar. Meteen contact ... Wat een mazzel :) ze heeft meteen een e-mail gestuurd met de benodigde ink. En Ian had binnen een half uur voor 3 maanden lenzen in de pocket! Wat een service van Koster Brillen !!

Nog even door de Mall gewandeld, maar ik had mijn buit al binnen hahahahahaha... Tijd om weer terug te gaan naar de villa.... Maar eerst een hapje gegeten in de foodcourt van het winkelcentrum.

Terug in de villa besluiten we een borrel te nemen, maar na 2 Lemon Margaritha's ging bij mij het lichtje uit om 23.00 uur.

 

Morgen weer een relax dag op het programma want dat hebben we echt wel nodig!!

 

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een top service van de opticien.
    Wat een ellende zeg met die koffer.
    Hopelijk zat er veder alleen maar kleding in. Dat is tenminste makkelijk te vervangen. Veel plezier met de relax dag, ook altijd lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh fantastisch he, bij Victoria! (Ik hou er ook van, hahaha)
    En idd heel fijn van de lenzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is beter, ontbijt met aardbeien ;-) !! Grote aardbeien zelfs ! Beter dan die cake ;-) !! En mijn favoriete Mall, zou je me zo maar eens tegen kunnen komen, de komende weken !! Wel erg zuur van de koffer zeg .... Maar gelukkig snel de lenzen kunnen regelen, scheelt weer !! En zo ben ik weer bij, heerlijk die vakantie !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je bezoek op ons vakantie blog.

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat :)

Groetjes,

Martne, Raymond en Ian