maandag 1 juli 2013

Dag 2 We gaan verkassen...

Mijn eerste wake-up momentje was om 02.00 uur........dat gaat 'm niet worden. Draaien , draaien en hup ineens was het 04.15 .....
Nee daar doe ik het ook niet voor, nog even de ogen dicht en ja het werd vanzelf 05.30 hahahahahahaha. Toch maar eruit dan. Alvast wat tikwerk op de IPad en shit wat grijp je mis als je geen WiFi hebt!!! Niks even Facebook checken, email ophalen....bleghhhhh Ik kan daar enorm van balen. Dan maar later publiceren. Ik besluit dan maar alvast een compilatie filmpje te maken.

Ik bedenk ter plekke dat we dan maar allemaal moeten opstaan om 06.30 uur. Hoe eerder we in Orlando zijn , hoe beter. Dus zo rond 8 uur onderweg naar Denny's voor een heerlijk ontbijt.
Voor de dames iets verantwoorder dan de heren..... Ze hebben gelijk.ik hou van dit land..... Hoezo vreetfestijnen. Ja, daar kan je voor kiezen, maar er isvolop keuze om het ook anders te doen en dat mis ik dan weer in dat achterlijke kleine landje van ons . Wij gaan dus voor yoghurt met fruit, eiwit, en volkomen pancakes... De heren zoals eerder gezegd het tegenovergestelde ;)
Na een bak heerlijke koffie en de nodige refills zijn we klaar om de turnpike op te gaan rechtstreeks naar Orlando. Bij elkaar hebben we er 3,5 uur over gedaan ,dus dat valt mee ;) aangekomen bij de villa eerst maar een knappe foto gemaakt van die enorme auto !!! Ik ben net zo'n dwerg als ik er naast sta en het is maar goed dat er vanonder een opstapje tevoorschijn komt om in te stappen ;)
Nadat we de heerlijk villa even hebben verkend besluiten we dat het tijd is om de koelkast te gaan vullen. De publix zit hier praktisch om de hoek. Boodschappen doen doe je hier niet in een half uurtje , wij waren weer bijna 2 uur onderweg .... heerlijk! hahahaha
Even langs de MC Drive en hup terug naar de villa.
De rest van de dag rustig aan gedaan , we wilden nog even gaan winkelen maar dat kwam niet helemaal goed met de navigatie ( ik zei de gek) ik geef de jetlag gewoon de schuld.
Helaas ook nog steeds de koffer niet terug. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.

We eindigen de dag met Sushi en een Pina Colada aan ons heerlijk zwembad. Plannen voor morgen...... Seaworld!

Hè, wat hebben we het rot ;)


16 opmerkingen:

  1. Wat een enorme auto, gelukkig hebben ze grote parkeerplaatsen ;-) ha,ha.
    Dat wordt poetsen om hem vier weken glimmend te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wat een bak hè?? Hahahaha ik poets helemaal niks!!! Ik heb vakantie ;) hihihihihi

      Verwijderen
  2. Wat heerlijk om dit te lezen ....ben verder niet jaloers....
    Geniet van jullie vakantie en het heerlijke land!!!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he vakantie. Nu nog wat langer slapen en wat meer zon.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad heerlijk Saskia..... Ik heb begrepen dat het eind van de week droger wordt.
      Al ben ik zelf al heel gelukkig dat we goede temperaturen hebben.

      Verwijderen
  4. Wat een slagschip zeg, daar kunnen heel wat shopping bags in vervoerd worden!
    Balen van de koffer, en anders ...nieuwe kleren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Slagschip is een goede benaming Marja... Zo voelt het ook een beetje tijdens het rijden ;)

      Verwijderen
  5. Whahahaha, ik heb echt moeten lachen om je schrijfstijl, super leuk! Het enthousiasme knalt eraf!
    Lekker genieten van deze top vakantie! En wij lezen lekker mee :-)

    Gr Davina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He mooie villa zeg en wat een bolide, kom je wel boven het stuur uit?
    Vervelend dat de koffer er nog niet is, maar dat komt vast goed. Heerlijk naar Seaworld, ik krijg accuut heimwee... Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Seaworld is het vanwege de slechte weersvoorspelling niet geworden vandaag... We hebben lekker geshopped ;)
      Het mooie vande auto is dat zelf de pedalen elektronisch versteld kunnen worden i... Inclusief het stuur. Dat is voor een klein wijfie als i zeer welkom hihihihihi

      Verwijderen
  7. Balen van de koffer! Villa en auto zien er super uit! Nu nog wat meer zon en dan komt het helemaal goed! Veel plezier in Seaworld vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik baal zeker van de koffer... Nog steeds niet terecht ... Morgen maar weer bellen.

      Verwijderen
  8. Mooi Villa en auto alhoewel die auto van ons wel iets kleiner mag.
    Het genieten kan in ieder geval beginnen. Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je bezoek op ons vakantie blog.

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat :)

Groetjes,

Martne, Raymond en Ian