zondag 14 juli 2013

Dag 11 Universal Studio's Islands of adventure

We hebben de wekker gezet.. Uiteraard in mijn geval niet nodig , want net als thuis slaap ik ook hier niet om over naar huis te schrijven. Heeft nadelen , maar ook voordelen ... Ik ben gewoon lekker vroeg wakker hahahhahaha

Zodra we arriveren lopen we meteen door naar het Harry Potter gedeelte achterin het park. En helaas staat er al een wachtrij van 60 minuten en dan is het park net open. We schuiven aan want het is een zekerheidje dat deze gaat oplopen tot wel 120 minuten.

Zo vroeg op de dag voelen we dat het een zeer warme dag gaat worden. Kalmpjes aan dan maar ....de thematisering van de wachtrij is al de moeite waard om in de rij te mgen staan hahahahaha.

En dan eindelijk na drie jaar wachten, 3 jaar geleden ging het nieuwe Harry Potter gedeelte pas open toen ik net weer thuis was, stapte ik the forbidden journey in.. OMG wat een waanzinnig Mooie rit was dat .... Zittend in een robotarm simuleren ze dat je zelf mee vliegt met Harry Potter.. Ongelofelijk knap gedaan... Al kan ik me voorstellen dat sommige mensen hier groen en geel uitkomen. Ik heb nergens last van .... Als ik van tevoren weet dat ik op 1 dag wat heftige achtbanen etc, ga doen ....neem ik meteen een primatourtje in ;) misschien een tip voor andere??

 

Als we buiten komen is het park helemaal volgelopen met vooral veel schoolklassen uit zuid Amerika .

Bij sommige winkeltjes bijvoorbeeld waar je een Magic wand kon kopen stond zelfs een wachtrij van 1.5 uur!!

We pakken nog even de achtbaan dualing dragons mee richting de uitgang en nemen daarna nog een echte Frozen Butterbeer :) ik had niet verwacht dat deze zo lekker zou zijn.

 

 

We lopen de andere kant op richting uitgang van het park en bekijken even wat we onderweg nog kunnen meepakken vandaag. Alles wat we niet redden doen we nog op een andere dag ;) inmiddels is het dus echt bloedheet en zien dat bij andere attracties de wachttijden behoorlijk zijn opgelopen.

De mannen besluiten bij de Hulk de single rider rij te nemen en komen er evengoed pas uit na 45 minuten !

Het is te warm om in het park te blijven en besluiten om terug te gaan naar de villa om bij het zwembad te gaan liggen.

Onderweg komen we nog het zombie outbreak response team tegen... Toch fijn en geruststellend dat deze mensen er ook zijn ..... Hahahahahaha

 

'S avonds gaan we weer lekker bbq-en ... En morgen?

Morgen weer een rustige dag.... Disney's Blizzard Beach ... Nog een prachtig waterpark !!

 

5 opmerkingen:

  1. Jammer dat het zo druk is, 60min. is best wel veel, maar goed dat jullie de HP nog wel hebben kunnen doen, enne..... volgende keer beter toch?
    Lekker een BBQ'tje bij je private pool is ook niet verkeerd, gezellig hoor.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een drukte in Universal maar HP is het wachten waard :), ik hoop met jullie mee dat het een volgende keer rustiger is (ook al omdat wij bijna die kant op komen, haha), enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf dat jullie HP nu konden doen! Ik ben geen achtbaan liefhebber maar wilde deze ook doen en moest na afloop toch even een poosje zitten voordat ik naar buiten kon lopen, pff.
    Wat een enorme wachttijden zeg, jammer.
    Veel plezier weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk die kan ook weer van je to do list. Had hem ook graag willen doen. Maar ik ben zo iemand die er groen en geel uitkomt. Ook met Primatour :-) Helaas. Moest het doen met de verhalen van mijn mannen. Maar heb wel de wachtrij mee gelopen en die was ook al heel mooi. En wat de drukte betreft, dat is het nadeel van hoogseizoen. Maar ach instellen en gaan. En dan de dag afsluiten aan je "eigen" zwembad, goed geregeld toch!
    Have Fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij gingen in 2010 toen het park net open was na 18:00 naar Harry Potter , dan viel de tijd nogal mee. Vorig jaar hebben we de forbidden journy over geslagen. Zelf vonden we 1 x wel genoeg.
    Nog heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je bezoek op ons vakantie blog.

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat :)

Groetjes,

Martne, Raymond en Ian