zondag 14 juli 2013

Dag 12 disney's Blizzard Beach

En we prakken er weer een waterpark tussen. Oftewel ""Fun under the sun " ;)

We slapen eerst uit ...... Ik bedoel de rest slaapt eerst uit. Ik ben uiteraard weer lekker optijd wakker Same old... Same old

Geen probleem ... Ik vermaak we wel bij het randje van het zwembad met een bak koffie :) we ontbijten vandaag buiten de deur. Golden Corral is deze keer aan de beurt.... Maar omdat we lekker de tijd hadden genomen was het buffet inmiddels veranderd van ontbijt naar lunch.....

Ach een halve kip en geroosterde kalkoen gaat er om 11 uur 'S morgens ook wel in.....nope, Niet bij mij .... Ik ga toch maar voor wat zoete broodjes, carrotcake en de chocolade fontein Met verse aardbeien ... Je moet toch wat hahahahahaha

Dit restaurant valt bij mij nou echt onder het kopje vreetschuur ... Man wat een eten.

Allemaal weer in die vrachtwagen en richting het Disney terrein.

Bij de waterparken mag je in tegenstelling tot de themaparken gratis parkeren. Top geregeld dus! Om een uur of 1 zijn we binnen en zoeken een plekje voor de handdoeken.Na al deze inspanning , eten en plekje zoeken, was het tijd voor de lazy river . Twee rondjes maar liefst en dan ben je toch wel even 45 minuten onderweg . Jane en ik zijn er inmiddels achter dat we de enige hoog blonde dames zijn in het park.. Verdraait de ene zuid Amerikaan bijna zijn nek, sodemieterd verderop een lifeguard bijna in het water terwijl hij achteruit blijft lopen... WhahahAhahahaha en wij maar lachen en onze blonde manen borstelen ....

Wij dames houden het na een paar glijbanen voor gezien en gaan lekker liggen. Naarmate de zon opschuift, schuiven ook wij met onze hebben en houden iedere keer een stukje op .......

Om half 8 houden we het voor gezien en gaan eten halen bij de publix. Wij gaan vanavond voor homemade pasta en een Caesar salad !

Onderweg naar huis kom ik nog een prachtige zonsondergang tegen vanavond ;) wilde ik jullie niet onthouden ..... Een echte Disney Sunset!

 

 

6 opmerkingen:

  1. Golden Corral inderdaad een "vreetschuur", maar goed voor zo tussendoor prima.
    Verrassend dat gratis parkeren bij de waterparken, bespaard je weer zo'n $17,-. Ze weten de parkeerprijzen daar wel hoor.
    Die pasta ziet er lekker uit, mmmmm...
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cici's pizza is ook zo'n vreetschuur maar wij vinden het best lekker. Golden Corral is ons in 2010 niet zo goed bevallen. Het werkte nogal op onze darmen. Was waarschijnlijk pure pech.
    Nog heel veel plezier verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb heerlijk je blog bijgelezen en word er ook weer helemaal enthousiast van. Jullie nemen het er heerlijk van, en zo hoort het! Genieten nog en ik ben benieuwd naar de volgende updates!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo van Baekeltjes

    Ik kwam een uurtje geleden jullie blog tegen op het forum en heb elke dag meebeleefd met jullie. Wat is dit ontzettend leuk om te zien hoe mensen die onze villa huren er net zo van genieten als wij. Heel mooi en grappig verslag, Martine. Vooral dat filmpje over het huwelijksaanzoek, schattig!
    Is het nog goed gekomen met die koffer? Wij hebben het eens met BA gehad maar de koffer werd 24 uur later thuisbezorgd in de villa en we kregen ook nog $ 50,- vergoeding voor het ongemak !

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je bezoek op ons vakantie blog.

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat :)

Groetjes,

Martne, Raymond en Ian