vrijdag 5 juli 2013

Dag 5 Echt Wel!

We hebben besloten om vandaag niet zo vroeg op te staan en de dag rustig te beginnen. Ik ben uiteraard alweer om 6 uur klaarwakker. Jammer dan! Ik besluit de dag goed te beginnen met een duik in het zwembad. Wat een heerlijke luxe om vanuit je bed zo je privé zwembad in te springen. Ik spring onder de douche en de heren gaan ondertussen de tafel dekken voor het ontbijt. Het wordt een lange dag vandaag. We gaan naar Disney Magic Kingdom en willen daar vanavond de dag afsluiten met het celebration vuurwerk voor Independence day ;) omdat we al last hebben van chronisch slaapgebrek, zijn we al moe voordat we de deur uit stappen:) Maar dat houdt ons niet tegen....

Het is weer heerlijk warm vandaag met kans op hier en daar een flinke warm waterbui....en ook dat kan ons geen r*** schelen. Ik ben al blij dat ik de hele dag mijn zomer kleding kan dragen en geen vestjes of jasjes nodig heb savonds ;)

Het park is helemaal afgetopt met mensen en voor sommige attracties trekken we een fast pass en voor de ander schuiven we geduldig in de wachtrij.

Een aantal attracties hebben we moeten laten lopen door zeer lange wachttijden... Die doen we volgende week nog wel een keer.

It's a small world slaan we uiteraard niet over ....... De vermoeidheid slaat toe en daarmee ook de meligheid....... De heren nemen later op de dag een gepaste afstand van de evil twinsisters ...... Gênant?

Om 9 uur staan we in Mainstreet helemaal klaar voor het speciale vuurwerk ! Geen wishes vanavond , maar het 4th of july celebration fireworks staat op hè programma.... Wat een geweldig schouwspel!

En wat een volk gaat er richting de parkeerplaats als het vuurwerk is afgelopen. Ik kon me nog goed van de vorige vakantie herinneren hoe efficiënt het hier allemaal werkt. En ja ook nu zaten we al weer binnen een kwartier in de auto op de snelweg ;)

Thuis gekomen besluiten we dat we opblijven tot Jane officieel jarig is om 00.00 uur .... Ik wist natuurlijk allang dat zij een heel special cadeau ging krijgen voor haar verjaardag.... Een huwelijksaanzoek van Patrick!

Ik had de regie strak in de hand ;) en wilde het dus ook goed vastleggen voor de thuisblijvers.

Zie hieronder in het filmpje het eindresultaat :)

 

Toen Patrick om even over twaalven op zijn knieën ging om officieel haar hand te vragen .... Riep Jane.....Echt wel!!

Ondanks onze vermoeidheid begrijpen jullie dat ook deze nacht zeer kort ging worden...... En het kon ons wederom geen r*** schelen ;)

Morgen ( eigenlijk hebben we dat dus vandaag gevierd, maar blogje is een dagje vertraagd ;) vieren we Jane haar verjaardag op Independence day in Disney Hollywood studios . Met uiteraard weer een mooi stukje vuurwerk als afsluiting. Je zult maar jarig zijn!! :D

 

22 opmerkingen:

  1. Heerlijke dag compleet met huwelijksaanzoek en vuurwerk.. Top dus !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaah wat leuk!! Dt is echt een super kado natuurlijk!
    En weer zo'n leuk filmpje van gemaakt! (Moet je me toch eens vertellen hoe dat moet :-) )
    Nou geniet weer lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig filmpje en Jane gefeliciteerd met je verjaardag.
    Geniet ervan met z'n allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, leuk filmpje hoor en wat romantisch zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om dit op film te hebben en uiteraard heel professioneel in elkaar gezet.
    Gefeliciteerd allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat we het ook voor de thuisblijvers op deze manier hebben kunnen vastleggen :)

      Verwijderen
  6. volgens mijn hebben jullie het daar wel naar jullie zin
    het ziet er gezellig uit daar
    geweldig het filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig filmpje! Dubbel gefeliciteerd dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! zowel met de verjaardag als het aanzoek, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke dag met een top eind leuk dat wij mee konden genieten met het filmpje...
    GEFELICITEERD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker een mooi filmpje. Een prachtige afsluiting van een super dag. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superdag! En wat een mooie afsluiting, gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf !!!!!! En dat filmpje, echt heel leuk gemaakt !!! Gefeliciteerd voor beide !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig zeg!! Ik zit hier met een big smile je blog te lezen (slik, slik). Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je bezoek op ons vakantie blog.

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat :)

Groetjes,

Martne, Raymond en Ian