zaterdag 13 juli 2013

Dag 10 Disney Typhoon Lagoon waterpark

Geen vakantie zonder pret of waterpark!! Dat is al jaren mijn motto.

Voor diegene die dat ook vinden... Ga sparen... Doen... Ga naar de hoodstad(staat) van de meest waanzinnige themeparcs...waar wacht je op !!

Maar ook na al het pretpark geweld , is het weer tijd om iets rustiger aan te doen.... Tijd voor waterpret. Maar eerst gaan we buiten de deur ontbijten :) we gaan deze kwer naar de IHop!! man wat lekker .... is maa goed dat we dat niet in Nederland hebben . Diegene die mij goed kennen weten dat ik van ontzettend lekker eten hou..... Ik zou echt dichtgroeien ...met mijn aders erbij hihihihihi

Original French Toast bestel ik ...op zijn Hollands dus gewoon wentelteefjes met suiker en kaneel.... Een bord vol. Ihopla ;)

 

Typhoon Lagoon is onze bestemming deze dag. Leuke glijbanen, golfslagbad waar om de zoveel tijd een megagolf voorbij komt waar je gewoon op kunt bodysurfen!!! Wel even het goede zwemgerei aantrekken anders komt het niet helemaal goed ;) en dan.... De lazy river ... Heerlijk in een bandje dobberen... Goed vol te houden hoor .... Heul vervelend allemaal.

Aan het eind van de dag is het tijd om de innerlijke mens weer te verwennen.
Deze keer gaan we lekker naar Longhorn Steakhouse.... Het was weer fantastisch eten .
 
Zelfs als het een rustdag is hakt zo'n dagje waterpret er goed in ... We gaan er optijd in ... Morgen staan we namelijk vroeg op om naar Universal's Island of adventures te gaan.

 

 

5 opmerkingen:

  1. Weer een vervelende dag achter de rug; lijkt wel of je alleen maar dingen doet die je niet leuk vindt ;-) !! Hahaha !!! Enjoy weer; en dan vooral met mijn spreuk (zie er zoveel van jou): Life is Good !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer uit als een super dag! Hoop dat jullie het nog even vol kunnen houden zo ;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dag gehad in Typhoon lagoon en lekker gegeten. Veel plezier morgen in Islands of adventure

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk waterpark zeg, deze houden we in gedachten voor een volgende keer. Zijn benieuwd naar Universal's Island of Adventure.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook wij kunnen nog naar de Disney waterparken maar ik ben bang dat het enorm druk zal zijn en daar houd ik niet van. Hoe was het vandaag?
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je bezoek op ons vakantie blog.

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat :)

Groetjes,

Martne, Raymond en Ian