dinsdag 25 juni 2013

Keep Calm....nog maar 4 dagen ! ;)

Kalm blijven....ja natuurlijk ...over 4 dagen vertrekken we na een jaar zorgvuldig plannen en
ik moet nog mijn koffers uit de schuur halen hahahahahaha

Ik heb ook niet eerder tijd dan vrijdag om de boel in te pakken. Komt vast goed ;)

Ik kwak alles er in en zie daar wel wat ik mis.......koop ik het lekker daar .

Alles is geregeld, op een internationaal rijbewijs na......vindt het nog steeds geldklopperij .
Maar ja, wat is 18 euro op deze hele reis zou je denken? Ik ben er nog niet uit .......

4 dagen te gaan.........

Zaterdagochtend vertrekken we om 06.15 uur naar Lissabon om daar over te stappen
richting Miami. Verwachte aankomst tijd (USA tijd) is 14.30 uur ...... 20.30 uur Nederlandse tijd.



Volgende update zal komen vanaf de Sunshine State! Inclusief de vliegervaring met TAP, 
dit speciaal voor de mensen die na mij vertrekken met TAP.

Ik hoop snel een WIFI verbinding te hebben om een update te kunnen plaatsen :D

En ik blijf kalm.....echt........nog maar 4 dagen te gaan ;)











24 opmerkingen:

  1. Nog maar 4, het schiet op zg... Heerrrrlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja , heerlijk he Karen...ineens is het gewoon zover!! :)

      Verwijderen
  2. Dat is echt SNEL al ;-) ! Dat Internationaal rijbewijs ? Lekker laten zitten ! TAP is prima, gaat helemaal goedkomen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dacht ik zelf dus ook Mattrob! ......Jij nog veel (werk) plezier in Griekenland! ;)

      Verwijderen
  3. Een hele goede reis en wij kijken en genieten mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een heel goede reis en ik kijk uit naar je eerste update uit Florida!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed vooruitzicht! Veel plezier met de laatste loodjes. Laat die avonturen maar komen voor ons (nog) thuisblijfers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Arianne , ik ga mijn best doen om regelmatig updates te plaatsen !:)

      Verwijderen
  6. Wij zijn benieuwd hoe het met TAP gaat, twee weken later leggen wij dezelfde route af.
    Alvast een hele goed reis, we kijken uit naar de update.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook heel benieuwd twinmom , je gaat het lezen ;)

      Verwijderen
  7. Heerlijk, we reizen lekker al een beetje mee! Een goede reis gewenst en ook wij gaan met TAP, een dag na Twinmom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Irma! Leuk om te weten dat meer mensen met TAP vliegen deze zomer :)

      Verwijderen
  8. Dat is al snel, en gelukkig geen last van kofferstress;-)
    Alvast een goede reis!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor totaal geen stress hahahaha altijd hetzelfde liedje ... Komt goed!

      Verwijderen
  9. Alvast een hele goede reis, wij zijn er net voor jullie. Heerlijk he dat we weer mogen!!
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Saskia! Jullie alvast een hele goede reis en we lezen mee ;)

      Verwijderen
  10. Wij hebben ook geen internationaal rijbewijs! Een goede reis gewenst, wij volgen een paar dagen later!
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele goede reis en fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele goede reis en ontzettend veel plezier.
    Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je bezoek op ons vakantie blog.

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat :)

Groetjes,

Martne, Raymond en Ian