zaterdag 25 augustus 2012

Hot News!! Vliegtickets geboekt :)

Jaaaa!!!! Ik heb net de vliegtickets voor onze USA vakantie van volgend jaar geboekt.

We vliegen volgend jaar met de nationale vliegmaatschappij van Portugal TAP Air naar Miami, met wel hele fijne vluchttijden :D


Inmiddels hebben we de villa ook vastgelegd .....
Wij huren voor bijna drie weken de Villa van Ron & Tonny in Davenport.



http://www.villa-in-florida-davenport.com/






De laatste week willen we we weer van Orlando afzakken naar Miami.
En dan eventueel stops maken bijvoorbeeld bij Sanibel Islands, Everglades en Key West.

Tegen die tijd boeken we wel de hotel overnachtingen die nodig zijn.

Wat moeten we nog gaan regelen voor onze zomer 2013 vakantie?

* De auto ....niet geheel onbelangrijk .....zonder auto ben je nergens in de USA


* Een aantal hotelovernachtingen.........ik moet me nu toch maar eens goed inlezen en verdiepen in
   Priceline  :D


* De entreetickets voor de diverse parken in Orlando en omgeving.......misschien weer via undercover
   tourist , maar er zijn meer sites om in de gaten te houden bijvoorbeeld
   www.attractionticketsdirect.ie



Zoals je kunt niet valt er nog wel het 1 en ander bij elkaar te sparen en uit te zoeken.
Gelukkig hebben we nog even de tijd ;) 

Om het nog een beetje spannend te houden kan ik jullie vertellen dat we tijdens onze vakantie
hele speciale Mystery Guests hebben................later meer daar over ;)

Voor nu verder geen nieuwtjes.......zodra er meer nieuws is volgt er weer een update!

Tot dan ;)

Wil je op de hoogte blijven van ons reisschema/ reisvoorbereidingen ?
Op de rechterbalk hiernaast kun je jezelf aanmelden via aanmelden of via je eigen google/blog account.













12 opmerkingen:

  1. Dat zijn nieuwtjes genoeg toch!! Superfijn dat de tickets binnen zijn, je kan het maar beter vastgelegd hebben!! De rest volgt vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Karen en ik ben als een kind zo blij...hihihihi
      Heb zelfs een dansje gedaan in de woonkamer whahahahahahaha
      En jullie?
      Gaan jullie weer of weet je het nog niet?
      Als het aan mij had gelegen was ik in 2011 alweer terug gegaan al moet ik eerlijk toegeven dat Mexico nu ook een favoriet is waar ik heul graag nog een keer naartoe wil......wel hetzelfde Hotel, dat dan weer wel ;)
      Ik zal eens kijken of ik binnenkort een leuk filmpje kan maken van de Mexico vakantie ...was ook een topper!

      Verwijderen
  2. Nee voorlopig proberen we 2012 over te slaan! Puur financieel want het liefst wil ik natuurlijk wel haha!! Maarrrr Italia is ook leuk... alleen zal een caravan wel weer tegenvallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proberen...... Hihihihi
    Ben benieuwd...... Maar snap dat financiële verhaal volkomen :) moet het komende jaar een hoop laten voor deze vakantie....en heb het er voor over. Ik weet nl. Ook niet wanneer we hierna weer een speciale reis kunnen maken....lig ook even aan Ian zijn schoolkeuze n dat gaat voor.
    Italië zeg je ??? Weet nog wel een leuke camping voor je .....WhahahAhahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iets met Bella erin ..... :) Volgens mij heb je daar je buik van vol!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahahahaha.......vond Italie verder helemaal okay hoor ;)

      Verwijderen
  5. Echt prachtige tijden voor de vluchten, en TAP is prima. Alhoewel, wel erg vroeg vliegen ;-) ! En ook heerlijk als je alles alvast vastgelegd hebt, zelfs de villa al ! En priceline moet je je zeker in verdiepen, laat maar berichtje achter als je nog vragen hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er ook heel blij mee MattRob, en inderdaad heen een beetje vroeg ...hahahahahahaha. Misschien kan ik dan eindelijk eens slapen in een vliegtuig, Dat lukt mij namelijk nooit! Ennuh, ik zal zeker even contact opnemen als ik er niet uitkom met Priceline ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom nu pas op jullie blog terecht. Wel grappig, wij hebben dezelfde vluchten als jullie maar vertrekken 2 weken later dus we zullen jullie zeker op de voet volgens al was het alleen al om te lezen hoe de heenreis gegaan is.
    Ik moet nog een nieuw blog maken voor de komende vakantie maar het duurt nog lekker lang, nog even aftellen dus. Succes met de verdere voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mijn blog hebt ontdekt :), ook ik ben nieuwsgierig naar onze vlucht naar Miami. Het zal allemaal vast goed gaan ook al is dit voor mij de eerste keer met een overstap.

      Voorpret is heerlijk, maar voor mijn gevoel duurt het nog zo lang hahahahahaha.
      Maar voor we het weten?..................

      Verwijderen
  8. Hey jullie vliegen met TAP. Heb er goede dingen over gehoord. En goede vliegtijden en prijzen zijn het belangrijkste toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je bezoek op ons vakantie blog.

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat :)

Groetjes,

Martne, Raymond en Ian